Halo, doktore!

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju

info

Prijavite se u svoj račun kako bi mogli postavljati pitanja liječnicima. Nemate korisnički račun? Učlani se.

Postavite pitanje

P: Dlakavost se smanjuje uzimanjem kontraceptiva

Objavljeno 31.08.2016.

Poštovani, imam 25 godina, težina 62 kg. Prvu menstruaciju sam dobila sa 13 godina. Ciklusi su mi od 28 do 35 dana, menstrucije su mi dosta bolne i dosta krvarim te traju 7-8 dana, nisam nikad bila trudna. Unazad 3 do 4 godine imam pojačanu dlakavost (po licu, brada, ruke, prsa i noge). U zadnje vrijeme dlakavost je sve veća i širi se sve više. U obitelji nitko nema problema s tim. Ne pijem, pušim oko 10 cigareta dnevno. Od papa testa, hormona, jetrenih proba, štitnjače, hepatititisa B i C...itd. nalazi su mi uredni. Propisali su mi kontracepcijske pilule Yaz (0,02 mg/3 mg), počela sam ih piti na prvi dan menstruacije. Zanima me da li će se uz njih ta dlakavost skroz povući kao što su mi doktori rekli, ili će dlakavost postati jos veća. Smijem li uz njih piti tablete ferrum sandoz 100 mg jer imam anemiju godinama. 

Poštovana, možete uzimati Ferrum, a što se tiće kontraceptiva on vam neće pogoršati stanje, dapače za očekivati je poboljšanje.