Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Interna medicina

Dozu Euthyroxa svakako treba smanjiti

Objavljeno: 08.10.2021.

Prije tri godine mi je ustanovljena hipotireoza (TSH 2,8-FT3 3,14-FT4 10,6 - uz brojne druge simptome kao što su debljanje, zatvor, suha koža itd.). Dobijam terapiju Euthyrox, početna doza 25 mcg. S vremenom se vrijednosti hormona mijenjaju, uz povećanje doze lijeka i sva tri su u granicama normale. Trenutno uzimam 150 mcg Euthyroxa. Zabrinjavaju me novi rezultati a oni su sljedeći: TSH 0,08 FT3 4,21 FT4 15,09. Još uvijek imam simptome hipotireoze (umor, zatvor, suha koža, debljanje)… Dodala bih da imam zadebljane srčane zaliske, koristim Tritazide 2,5 mcg (pola tablete dnevno). Zanima me zbog čega bi mi mogla biti tako niska vrijednost TSH?

Smješteno u Interna medicina

Objašnjenje sadašnjih nalaza jest u činjenici da uzimate previše Euthyroxa, a simptome i dalje imate iz dva razloga: prvi je manjak T3, a drugi je postojanje inzulinske rezistencije. Savjetujem da izmjerite glukozu i inzulin natašte, alkalnu fosfatazu, SHBG, lipidogram, AST, ALT I vitamin D te da se s navedenim nalazima javite na pregled. Dozu Euthyroxa svakako treba smanjiti, a u terapiju uvesti lijek Thybon i/ili liječiti inzulinsku rezistenciju.

Slična pitanja