Halo, doktore!

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju

info

Prijavite se u svoj račun kako bi mogli postavljati pitanja liječnicima. Nemate korisnički račun? Učlani se.

Postavite pitanje

P: Hiperpigmentacije nakon epilacije

Objavljeno 27.07.2015.

Kožne promjene

Poštovani, nedavno sam počela s epilacijom u području bikini zone. Dlake su mi nakon toga počele urastati te se naknadno pojavljivati smeđe pjege. Odnosno malene pigmentacije u području gdje su prije bile dlake... Prije više od pola godine san prestala s epilacijom, ali područja pigmentacije su ostala. Moje pitanje glasi: postoji li neka krema ili neka druga metoda uklanjanja tih područja, budući da izgleda dosta neestetski. (Moram naglasiti da nemam nikakav drugi dermatološki problem te da sam tamnoputa po prirodi). Unaprijed Vam zahvaljujem na odgovoru.

Poštovana, u slučajevima kao što je Vaš, najbolji izbor je laserska epilacija. Ukoliko nakon depilacije ili epilacije zaostaju hiperpigmentacije, upale, ožiljci, tada je destrukcija korijena dlake laserom jedino adekvatno rješenje. Problem bi mogao biti jedino Vaš tamniji fototip kože (poželjno je da je koža svjetlija, a dlaka tamnija kako bi ju laser mogao prepoznati, te mogućnost nastanka hipopigmentacija-svijetlijih područja kože nakon tretmana laserom).