Halo, doktore!

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju

info

Prijavite se u svoj račun kako bi mogli postavljati pitanja liječnicima. Nemate korisnički račun? Učlani se.

Postavite pitanje

P: Hipertrofični i atrofični ožiljci na licu

Objavljeno 04.02.2015.

Kožne promjene

Poštovani, imam 26 godina i hipertrofične i atrofične ožiljke po licu ostale od akni nakon terapije Roaccutanom. Prošla je godina dana nakon terapije stoga me zanima koje je najbolje riješenje za koliko toliko poboljšanje? Znam da je mala gotovo nikakva mogućnost da se otklone pošto je atrofija jako naglašena. Isprobala sam Dermatix ultra kremu, pločice, Remescar, Contratubex. Kortikosteroide ne bi koristila jer se bojim dodatne atrofije. A ožiljci su i nakon godine dana crveni i pomalo zadebljani stoga zbilja ne znam što više isprobati. Hvala

Poštovana, ožiljci od akne, atrofični ili hipertrofični mogu se ublažiti kombinacijom različitih dermoestetskih metoda – kemijskog pilinga, mikrodermoabrazije, mezoterapije, lasera itd.. Kombinacijom ovih metoda hipertrofični se ožiljci dovode u nivo okolne kože, a atrofični potiču na produkciju veziva tj. „pune“. Rezultati su uvijek vidljivi, a mogu biti i izvrsni. Korištenje samo lokalnih preparata (kreme, gelovi, losioni), iako je nužno, nije dovoljno za vidljiviji rezultat. Ono što ste do sada koristili nije bio najbolji izbor.