Halo, doktore!

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju

info

Prijavite se u svoj račun kako bi mogli postavljati pitanja liječnicima. Nemate korisnički račun? Učlani se.

Postavite pitanje

P: Hormonska spirala i gubitak mjesečnice

Objavljeno 27.08.2016.

Ginekološke smetnje

Pozdrav! Imam 46 godina; unazad sedam godina koristim hormonsku spiralu Mirena (sada već drugi put). Od ugradnje Mirene sam izgubila mjesečnicu. Nisam imala nikakve smetnje do unazad godinu i pol. Krenule su vrućine, znojenje, pritisak u glavi. Ginekolog mi je propisao Estrofem 2 mg koji pijem već gotovo dvije godine. Zanima me mogu li ovu terapiju zamjeniti nekom drugom ili ju prekinuti s obzirom na smetnje?

Najvažnije niste naveli: pomaže li Vam ova terapija. Imate neurovegetativne smetnje menopauze – pitanje je – biste li, da nemate Mirenu, uopće imali krvarenja. Ako Vam je uz Estrofem dobro – ostanite na 2 mg, ili probajte smanjiti na 1 mg. Mladi ste, neka se dobro osjećate, to je najvažnije. Ova terapija čuva i Vaše kosti od osteoporoze. Ako se Mirena izvadi – a o tome bi trebalo razmisliti, onda će Vam ginekolog propisati tabletu sa 2 komponente: gestagenom i estradiolom.