Halo, doktore!

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju

info

Prijavite se u svoj račun kako bi mogli postavljati pitanja liječnicima. Nemate korisnički račun? Učlani se.

Postavite pitanje

P: Isopromisine

Objavljeno 25.07.2015.

Ginekološke smetnje

Poštovani, curi mi je utvrđen hpv (cin1 utvrđen, hpv 16 i hpv 18 su joj bili negativni, ostali svi pozitivni uz objašnjenje da je moguć nastanak kondiloma te je dobila Isopromisine za imunitet da pije 6 tjedana u razmacima, 2 tjedna pije, 2 tjedna pauze) i prije koji mjesec su joj liječnici rekli da za nekoliko mjeseci dođe opet na pregled. Ja sam joj bio prenositelj, u međuvremenu je meni potpuno negativan kako kažu testiranja. Trebala bi ona opet za koji mjesec na takav pregled (bris). Rekli su joj tada da bi također kolkoskopiju trebala obaviti kada se vrati iz vana, budući da radi u susjednoj zemlji. No osjeća cijelo vrijeme bol dolje (točnije - pritisak), kao da joj netko drži pritisnutu šaku. Jajnici su bili uredni prema nalazu. Na prost pogled se ništa nije vidjelo da ima nekih promjena. Jedino su leukociti bili malo povišeni, i menstruaciju ima redovno. Zbog leukocita su joj u biti dali vaginalete. Osjeća taj pritisak također i kada mokri, tiska ju, peče i boli. Vidi bijeli iscijedak (gljivice). Konstantno kroz dan osjeća bol, nekada boli nema samo pola sata u danu. Muči se s time, a zapravo ne znamo što joj točno je. Bila je na pregledu abdomena, i rezultati su bili odlični i doktorica koja je to objavljala je rekla da je sve dobro, da je moguće da je nešto upaljeno i možda povezano s tim jedino. Dok koristi vaginalete, jedno kratko vrijeme joj se poboljša i ne osjeća tako veliku bol, ali se nakon toga opet vrati. Debelo crijevo nije pregledavala, no bol je i prednjem donjem dijelu stomaka, a stolica je ok. Tako da ne vidimo razloga da ode na pregled debelog crijeva. Urinokulture su bile sterilne. Ne znam što da radimo, malo smo očajni jer ne znam na koji pregled moramo ići a pregledi su jako skupi, a nju stišće stalno. Ima 27 godina. Možete li pretpostaviti prema vašem iskustvu o čemu bi mogla biti riječ i možete li preporučiti koji pregled mislite da joj bi trebao, tj. koje korake da poduzmemo?

Ako djevojka pije Isoprinosine, a sve što ste naveli je uredno, onda postoji mogućnost da lijek uzrokuje te tegobe. Upala rodnice ne uzrokuje takve tegobe, moguće je i da je lijek poremetio floru i crijeva i rodnice- pa savjetujem da uzima istovremeno probiotike, na usta. Uz to neka napravi urinokulturu. Ako ne pomogne, neka prestane sa uzimanjem lijeka kroz 15-ak dana, pa će vidjeti je li bolje. Uglavnom, ne mislim da je uzrok smetnjama ginekološke naravi.