Halo, doktore!

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju

info

Prijavite se u svoj račun kako bi mogli postavljati pitanja liječnicima. Nemate korisnički račun? Učlani se.

Postavite pitanje

P: Izostanak menstruacije nakon prekida korištenja pilula

Objavljeno 13.01.2016.

Ginekološke smetnje

Dobar dan! Od svoje 16 godine imam policistične jajnike. Pila sam yaz tablete 5 godina bez pauza. Na svoju ruku sam prekinula uzimati kontracepciju. Nisam menstruaciju dobila 5 mjeseci i sada 6.1.2016. konačno sam prokrvarila, ali trajala mi je samo 2 dana. Na svoju ruku sam počela uzimati femisan A kapi, no nikakvih poboljšanja nije bilo. Na internetu sam pronašla inofolic i sada to pijem. Mislim da mi je to i dovelo do menstruacije. Radila sam pretrage hormona i testosteron, ukupni mi je 2.4 (0.4-2.0) testosteron slobodni 38.1 (3.5-30) ovo ostalo mi je sve uredu. Kako mogu zatrudnjeti??

Trebate se sa ovim nalazima javiti svom ginekologu koji će vam savjetovati daljnje postupke. Malo podataka imam o Vama: kad želite zatrudnjeti, jeste li debeli, mršavi… “Ovo ostalo” ne znam na što se odnosi. Ne treba promatrati samo apsolutne vrijednosti, nego i odnos između hormona.