Halo, doktore!

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju

info

Prijavite se u svoj račun kako bi mogli postavljati pitanja liječnicima. Nemate korisnički račun? Učlani se.

Postavite pitanje

P: Kašnjenje menstruacije

Objavljeno 30.09.2013.

Ginekološke smetnje

Pozdrav, radi upale rodnice ginekolog mi je prepisao vaginalete Albothyl 12 komada i Doksiciklin kapsule. S erapijom sam počela 26.09., a trebala sam dobiti menstruaciju 25.09. Ginekolog mi je rekao da koristim vaginalete dok ne dobijem, pa kad dobijem da pauziram. Zanima me da li je moguće da mi zbog tih vaginaleta kasni menstruacija već 5 dana? Uglavnom kasni najviše 2 dana. Inače imam i neku prehladu, al ne pijem antibiotik, nego neke obične tablete. Hvala

Menstruacija Vam posve sigurno ne kasni zbog korištenja Doksiciklina odnosno vaginaleta Albothyla. Ili se radi o poremećaju u radu jajnika , odnosno izostaloj ovulacilji ili ste moguće trudni, što treba ustanoviti . Možete i sami učiniti kućni test na trudnoću . Ukoliko se radi o trudnoći test će biti pozitivan, a ukoliko je negativan, tada se radi o izostaloj ovulacilji. Možete u tom slučaju sačekati još nekoliko dana. Ako u međuvremenu započne krvarenje poput menstruracije tada zaboravite na sve . Ukoliko pak krvareje ne uslijedi tada se javite ginekologu koi će preparatom gestagenog hormona regulirati ciklus i izazvati krvarenje.