Halo, doktore!

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju

info

Prijavite se u svoj račun kako bi mogli postavljati pitanja liječnicima. Nemate korisnički račun? Učlani se.

Postavite pitanje

P: Komedoni na obrazima

Objavljeno 17.03.2014.

Kožne promjene

Poštovani, imam problem sa zatvorenim komedonima na obrazima. Bila sam kod dermatologa i prepisao mi je Effaclar Duo kremu i gel za umivanje iz iste kolekcije. Međutim, kada nanesem kremu osjetim peckanje pa sam prestala sa upotrebom. Mislim da mi je previše agresivna i jako mi suši lice. Trenutno koristim samo sapun za akne od propolisa i kokosovo ulje jer ne bih na svoju ruku da uzimam preparate. Mada po mojoj procjeni treba mi samo dobra hidratantna krema. Tada kada sam bila kod dermatologa rekla mi je da obavezno posjetim kozmetičara tj.da odem na tretman lica. Naravno da sam poslušala i otišla i bila sam jako zadovoljna. Žena koja mi je radila je sa iskustvom i rekla mi je da nema potrebe za bockanjem komedona već mi je samo istisnula. Čak ni crvenilo nakon tretmana nisam imala. Ali su mi se komedoni opet stvorila, mada moram priznati ne tako brzo, primjetila sam tek poslije šest mjeseci da izlaze, ali moram reći da u tom periodu i nisam vodila mnogo računa o licu, samo bi se umila i nanjela najobičniji kremu. Moram još nagovjestiti da pijem pilule za kontracepciju radi zaštite. U pitanju je Jeanin. Pijem već četri godine. Nemam nuspojave. Krvna slika mi je dobra, štitna žlijezda također,a i sa ginekološke strane je sve uredu. Da li trebam opet posjetiti kozmetičara? Hvala unaprijed.

Poštovana, Ako je efekt kozmetičkog tretmana trajao čak 6 mjeseci – savjetujem da ponovo posjetite (istu) kozmetičarku. U tom slučaju ne treba Vam terapija koja je ionako izazivala iritaciju. Koristite lagane, antikomedogene emulzije za njegu kože, i to je sve. Ne savjetujem (kokosovo) ulje. Pilule za kontracepciju sprečavaju pretjerano mašćenje kože i pojavu komedona, tako da i s te strane imate „back-up“. Savjetujem tijekom dana koristiti kreme sa zaštitnim UV faktorom (kontracepcijeske tablete-hiperpigmentacije).