Halo, doktore!

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju

info

Prijavite se u svoj račun kako bi mogli postavljati pitanja liječnicima. Nemate korisnički račun? Učlani se.

Postavite pitanje

P: Konflikti se rješavaju otvorenom komunikacijom

Objavljeno 07.07.2021.

Borim se s nepravdom već duže vrijeme, ne mogu podnjeti ulizivanje na poslu. Danas sam lažno optužena za ogovaranje što je neistina u tom se trenutku nisam snašla, nisam znala što da kažem, pogubila sam se. Sada ispadam dvolična i lažljivica, a s tim osobama sama moram nastaviti posao. Osjećam se grozno i na meti, da me nitko ne voli i doslovno sam sama. To sam prihvatila kao činjenicu ali boli pomisao da nemam prijatelja. Jesu li svi tako loši ili sam samo ja?

Gdje ima ljudi ima i razmirica, neslaganja, svađa, ogovaranja i sl. Dok u privatnom životu možemo birati s kime ćemo, kada i koliko provoditi svoje vrijeme, na radnom mjestu to najčešće nije slučaj. Ne znam u koliko velikom kolektivu radite, no je li uistinu točno da Vas baš nitko ne voli i da ste baš svima na meti? Konflikti se rješavaju otvorenom komunikacijom, a s obzirom na to da je riječ o kolegama koje morate viđati svakodnevno, čini mi se da je u Vašem interesu da pokušate izgladiti odnose. Ukoliko se niste snašli komunicirati da ste lažno optuženi za ogovaranje, učinite to naknadno. Pozovite osobu(e) na razgovor i iznesite svoju stranu priče. Izuzetno je stresno kontinuirano raditi u negativnom radnom okruženju, stoga umjesto da se povučete, zaključite tko je krivac (oni ili Vi) i osjećate se kao autsajder, radije svoju energiju usmjerite na izgradnju korektnih profesionalnih odnosa. Ne morate biti prijatelj s kolegama na poslu da biste se međusobno poštovali i da bi suradnja bila profesionalna i ugodna. Druge ljude ne možemo mijenjati, stoga nam preostaje da krenemo od sebe. Naravno, uvijek je opcija da se u nekom trenutku i nadređeni obavijesti o konfliktima i negativnim odnosima koji vladaju u poslovnom kolektivu te da se zatraži njegova/njezina pomoć.