Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Ginekologija

Kontraceptiv nema veze s urinarnim infektom

Objavljeno: 13.07.2021.

Pijem kontacepiju Qlaira vec 8 mjeseci, posljednja dva mjeseca ima problema s mjehurom, bolovi i peckanje nakon mokrenja, te učestala potreba za mokrenjem. Najviše je to izraženo drugog-trećeg dana kako dobijem menstruaciju, ali prošli mjesec je to trajalo konstantno, cijeli mjesec bolno mokrenje uz peckanje i stalnu potrebu za odlaskom na wc. Pila sam Cyistinol tablete i onda se stanje popravilo, ali opet se ponovilo, znači već mjesec dana imam te simptome i nikako da prođe. 

Smješteno u Ginekologija

Korištenje kontraceptiva Qlaire, kao niti menstrualni ciklus nemaju nikakve veze s vašim sadašnjim tegobama. Prema simptomima radi se vrlo vjerojatno o urinarnom infektu. To što se koristili Cystinol kako navodite nije nikakvo liječenje. Radi se o preparatu koji je pomoćno ljekovito sredstvo. Ozbiljna struka bi rekla ”malo bolje od svete vode”, bez uvrede. Nema se što mudrovati - treba učiniti nalaz urin sedimenta koji će biti gotov za nekoliko sati, i to je trebalo učiniti već odavno a ne da tegobe traju već nekoliko tjedana. Potom će trebati učiniti i nalaz urinokulture i antibiograma koji će pokazati koja bakterija uzrokuje uroinfekt, u kojoj je količini prisutna i kojim je antibiotikom treba liječiti. To je jedini pravi i ispravni put, mudrovanje ne koristi ničemu.