Halo, doktore!

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju

info

Prijavite se u svoj račun kako bi mogli postavljati pitanja liječnicima. Nemate korisnički račun? Učlani se.

Postavite pitanje

P: Krvarenje mjesec dana nakon LETZ biopsije

Objavljeno 16.05.2016.

Ginekološke smetnje

Poštovani. Urađena mi je letz biopsija 4. travnja zbog sumnje na cin 2, oporavak je dobro prošao i sve je lijepozacjeljivalo, te sam provela još terapiju vaginaletama feminelle hyalosoft za zacjeljivanje kroz 10 dana. Od zahvata je prošlo više od mjesec dana i prema naputku doktora sam krenula sa svim normalnim aktivnostima kad mi je rečeno. Ono što me muči je da sam prije par dana odjednom tijekom odnosa počela krvariti s time da sam imala već odnose prije tog puta i sve je bilo u redu. Sljedeći odnos je bio za dva dana i ponovo krvarenje. Uzela sam još jedne vaginalete za zacjeljivanje na preporuku liječnika i rečeno mi je da to nije ništa strašno. Je li to normalno nakon biopsije ili smatrate da imam razloga za zabrinutost? Inače, osim krvarenja nemam nikakve druge tegobe, ne osjećam nikakvu bol ni nelagodu. Krvarenje poslije prestane samo od sebe. Nisam rodila i nisam prije imala ginekoloških problema. Imam 33 godine. Hvala

Moguće je da krvarite iz neke kapilarice, trebalo bi bolje pogledati, eventualno je “spaliti”. To samo po sebi nije za zabrinutost-ali Vas sigurno smeta. Javite se operateru- u bolnici imaju potrebne instrumente s kojima se to može riješiti. Inače, mislim da bi se problem i sam po sebi riješio, ali ne mogu Vam reći kada i koliko dugo bi trebali apstinirati. Probajte u međuvremenu sa Cicatridina vaginaletama.