Halo, doktore!

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju

info

Prijavite se u svoj račun kako bi mogli postavljati pitanja liječnicima. Nemate korisnički račun? Učlani se.

Postavite pitanje

P: Krvarenje nakon odnosa

Objavljeno 16.04.2015.

Ginekološke smetnje

Poštovanje, imam 17 godina i redovite seksualne odnose sa stalnim partnerom. Menstruacije su mi redovite, traju oko 5-6 dana uz manje ili veće bolove i nikada nisam imala problema s tim. Zadnjih par mjeseci i ja i partner borimo se s kandidijazom. Doktorica mi je prepisala plimycol kremu i tablete za rodnicu nakon čega su simptomi prestali, ali se nakon nekog vremena opet vratili pa mi je doktorica prepisala diflucan i simptomi su potpuno nestali. Naime, problem je u tome što sam sinoć nakon odnosa malo krvarila, ali brzo je prestalo. Danas, dva dana nakon toga, krvarenje se opet pojavilo, ali samo u tragovima. Zanima me u čemu je problem? Ima li to veze sa kandidijazom ili je neki veći problem u pitanju? Molim vas za pomoć!

Poštovana, na temelju simptoma koje navodite teško je reći o čemu se radi. Moguća je infekcija, ali i krvarenje zbog drugih uzroka ( hormonalni disbalans, ovulatorno krvarenje itd.) Preporučam kontrolni pregled.