Halo, doktore!

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju

info

Prijavite se u svoj račun kako bi mogli postavljati pitanja liječnicima. Nemate korisnički račun? Učlani se.

Postavite pitanje

P: Lagana krvarenja 7 dana prije menstruacije

Objavljeno 26.03.2015.

Ginekološke smetnje

Poštovani, imam 31 godinu. Prije nekih 6 mjeseci započela su mi lagana krvarenja 7 dana prije menstruacije. I tako svaki mjesec. Nakon pretraga, utvrđen mi je povišen progesteron i doktorica mi je prepisala pilule Lindynette. Popila sam samo jedno pakiranje do kraja. Drugo pakiranje nisam ni započela, po savjetu doktorice, zbog nuspojava poput jake glavobolje praćene proljevom i mučninom. Prošlo je 10 dana od zadnje popijene tablete, ali ja još uvijek imam nuspojave. Cijeli taj ciklus imala sam i blago krvarenje koje mi se sada opet pojavilo. Koliko vremena je potrebno da one prestanu? Također, doktorica preporuča da prvog dana sljedeće menstruacije započnem piti neke pilule koje nisu niskohormonske. Hvala na pomoći

Poštovana, Preporučam vam detaljan UZV pregled, briseve cerviksa, citološki PAPA nalaz. Pretpostavljam da su ostalo nalazi hormona uključujući hormone štitnjače uredni. Vjerujem da će se naći razlog vašeg krvarenja, a tada će biti lakše odrediti adekvatnu terapiju.