Halo, doktore!

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju

info

Prijavite se u svoj račun kako bi mogli postavljati pitanja liječnicima. Nemate korisnički račun? Učlani se.

Postavite pitanje

P: Menstruacije više puta mjesečno

Objavljeno 08.04.2015.

Ginekološke smetnje

Imam 16 godina, prošle godine u 4 mj. sam imala cistu na desnom jajniku, u bolnici sam pila 7 dana Duphaston. Kada su me pustili kuci iz bolnice dali su mi da pijem Diane 35, od njih sam imala mucnine i svrbež, ali sad više nemam nikakvih simptoma. Ali u 12. mj. sam imala 2 puta menstruaciju, i onda u 1. mj. normalno, ali sad ovaj mjesec sam imala 3 puta menstruaciju. Diane 35 pijem da imam redovito menstruaciju. A desni jajnik mi je policističan. Čim ne pijem tablete jedan mjesec odmah nemam ni menstruacije. Moja doktorica ne zna zašto imam više puta u mjesecu menstruaciju, i ne šalje me nigdje dalje. Pa me zanima vaše mišljenje. Hvala!

Krvarenja koja imate uz kontraceptiva koja uzimate ( diane 35  je kontraceptivna tableta ) nisu menstruacije nego se stručno ona nazivaju probojnim krvarenjima. Jako je žalosno ukoliko  ”vaša  doktorica”  kako to kažete ne zna što je  to,  gotovo u to  ne mogu povjerovati !   Ne radi se ni o čemu opasnom i pozitivo djelovanje na regulaciju ciklusa  te kontraceptivno djelovanje nisu upitni !  Radi se samo o čisto estetskom problemu na razini sluznice koja oblaže unutrašnjost  maternice (endometrija). Uz Diane 35 treba samo propisati uz posljednjih 10 dana tableta preparat estrogena, npr. Estrofem tbl od 2 mg. To ”vaša ginekologica”  mora znati!   Preporučio  bih u dogledno vrijeme Diane 35 koji je nisko  dozirani kontraceptivni preparat zamijeniti ultraniskodoziranim koji je primjereniji za dugotrajno uzimanje ! ”Negdje dalje ”  ćete trebati samo ukoliko sa Vašom liječnicom ne uspijete riješiti problem, inače  za to nema potrebe!