Halo, doktore!

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju

info

Prijavite se u svoj račun kako bi mogli postavljati pitanja liječnicima. Nemate korisnički račun? Učlani se.

Postavite pitanje

P: Na temelju iznesenog moguće je da ste zanijeli nakon uzimanja hitne kontracepcije

Objavljeno 30.10.2013.

Ginekološke smetnje

Poštovani, molim Vas za savjet i mišljenje jer sam trenutno jako zbunjena. Naime, imala sam spolni odnos s dečkom 6.10. gdje je puknuo kondom - 14 sati. Drugi dan oko 11 u jutro popila sam EllaOne. Ubrzo sam saznala da sam trudna. Vadila sam betu tri puta. Prvi put 24.10., a onda svaka dva dana. Vrijednosti su 258.4, 406.1, 566,6. Danas sam bila kod ginekologa. Isključio je vanmaterničnu i rekao da dođem na kontrolu u ponedjeljak i da betu izbadim u subotu. Po, vašem mišljenju što mogu očekivati - hoće li trudnoća uspijeti ili ne. Poprilično me je strah da ako uspije, to što sam popila Ellu će imati posljedice na dijete? Kako mogu saznati da ako se trudnoća održi - da je sve okej s bebom? Mogu li uopće?

Poštovana, nažalost pri opisu niste mi dali podatak o zadnjoj mjesečnici. Na temelju iznesenog moguće je da ste zanijeli nakon uzimanja hitne kontracepcije. U svakom slučaju ubrzo ćete saznati kako se razvija navedena trudnoća, a iz mojih sazananja ne bi trebalo biti problema , unatoč korištenju kontraceptiva. Pozdrav.