Halo, doktore!

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju

info

Prijavite se u svoj račun kako bi mogli postavljati pitanja liječnicima. Nemate korisnički račun? Učlani se.

Postavite pitanje

P: Naglašeniji simptomi ulaska prostaglandina u krvnu cirkulaciju

Objavljeno 28.10.2016.

Ginekološke smetnje

Poštovani, visoka sam 172cm,imam 60kg. Prva menstruacija s 12godina. Svih godina nisam imala nikakvih problema,mali bolovi u trbuhu, ali nakon tablete sve je bilo okej. Prošle godine ujutro probudila me užasna bol u trbuhu. Tad sam dobila menstruaciju, na 28.dan kao i uvijek.Odmah sam popila tabletu, ali mi nista nije pomoglo. Naglo sam se počela znojiti, i povraćati. U vrlo kratkim razmacima temperatura mi je naglo padala pa rasla, bilo mi je malo vruće pa užasno hladno. Jako sam se tresla. Temperatura mi je pala na 33stupnja.Na dodir sam bila jako hladna.Osjećala sam nemir u tijelu nisam znala sta da radim sa sobom.Kako mi je temperatura bila jako niska postalo mi je hladno,pa sam se grijala na razne nacine. Prije dva tjedna to se ponovilo, samo sto je bilo još i gore. Bolovi nisu prestajali,temperatura je padala,jako sam se tresla. Završila sam na hitnoj gdje su mi ukazali potrebnu pomoć i rekli su mi da je to sve normalno. Pa sam htjela Vas upitati zar je stvarno normalno da zbog obične menstruacije s kojom nisam imala problema moram proživljavati ovako užasno stanje, takav nemir,nagle promjene temperature koje su se u roku od 10-15minuta užasno mijenjale? Ja mislim da to baš i nije tako normalno,jer je meni to užasno pretrpjeti. Hvala.

Nije mi baš posve jasno što se dogodilo za vrijeme posljednjeg krvarenja. Temperatura Vam sigurno nije spala na 33 stupnja. To ne biste proživjeli , tu nešto ne štima  sa Vašim mjerenjem temperature. Oscilacije tjelesne temperature ne idu niže od 36,3 pa do maksimalnih 42 stupnja, sve ostalo je nemoguće jer  je smrtonosno. Sve ostalo što opisujete  su bili naglašeniji simptomi ulaska prostaglandina u krvnu cirkulaciju ( oni i inače uzrokuju menstrualne tegobe i simptome neću dodatno objašnjavati kako se to događa). Trebalo je samo višekratno ponoviti preparat kojeg uzimate sa smanjenje menstrualnih tegoba. Ti preparati se i inače stručno  zovu inhibitori sinteze prostaglandina. Dakle za ove menstruacije ih se stvorilo nešto više (ne mogu objasnilti zašto ali se to može dogoditi )  dakle dozu tih lijekova je samo trebalo povisiti i tegobe bi nestale. Trebalo je terapiju ponoviti svakih oko 4 sata jer to tako i preporučujemo kod većih menstrualnih bolova i to naročito 1. dana krvarenja.