Halo, doktore!

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju

info

Prijavite se u svoj račun kako bi mogli postavljati pitanja liječnicima. Nemate korisnički račun? Učlani se.

Postavite pitanje

P: Najvažnije je ustanoviti zašto Vam i dalje, u 23-oj godini života izbijaju akne, s tendencijom pogoršanja

Objavljeno 20.12.2013.

Kožne promjene

Pozdrav, imam 23 god. Po preporuci dermatologa dobila sam Avene Triacneal kremu na korištenje mjesec dana. Inače, imam problem sa aknama na bradi i čelu, ali ništa pretjerano. Kremu koristim više od mjesec, a stanje je sve gore. Odnosno, dobila sam nove akne, i svaki dan se pojavljuju, stvaraju se krastice od kojih ostaju crvene fleke. Ne znam da li da prekinem s upotrebom kreme, ili je ovo normalna faza kroz koju moram proći? Nakon koliko mogu očekivati poboljšanje ?

Poštovana, moguće je da samo lokalna terapija – u Vašem slučaju inače vrlo dobra Triacneal krema – nije dovoljna. Naime, ukoliko nakon mjesec dana korištenja kreme i dalje izbijaju akne, dapače, pogoršavaju se ostavljajući tragove, vrijeme je za “pojačanje” u vidu antibiotika. No najvažnije je ustanoviti zašto Vam i dalje, u 23-oj godini života izbijaju akne, s tendencijom pogoršanja. Savjetujem učiniti UZV jajnika, a ukoliko su menstrualni ciklusi neredoviti i hormonalnu obradu. Javite se dermatologu, zato i postoje kontrolni pregledi, da se vidi što se događa i korigira, dopuni terapija, te proširi obrada ovisno o stanju.