Halo, doktore!

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju

info

Prijavite se u svoj račun kako bi mogli postavljati pitanja liječnicima. Nemate korisnički račun? Učlani se.

Postavite pitanje

P: Oskudni sukrvav iscjedak

Objavljeno 23.10.2014.

Ginekološke smetnje

Postovani, 3.10. nezasticeni sex s ejakulatom. Imam neredovite mjesečnice, zadnja bila od 11.07.-16.07. (trudnoća je isključena). Nisam imala nikakve nuspojave nakon uzimanja tablete (koju sam popila 42 sata nakon sexa) simp. pms-a: osjetila lijevi jajnik, tupu bol u području trtice ali grudi su potpuno mekane,ne osjećam nelagodu kad ih pipam. Ono što me zanima je sljedeće: nakon 7. dana sam primjetila smeđkaste tragove na ulošku, te sam provjerila prstom svoj cerviks, bio je kratak, lagano otvoren i mekan, a na prstu mi je ostala krvava sluz. 8.dan na ulošku nije bilo ništa, ponovo provjerila cerviks i napipala sve isto ali je ovaj puta na prstima bio mliječno-roza sluz koja se dala rastegnut oko 1 cm. 9. i 10. dan je cerviks i dalje isti ali je na prstu mliječno-žuta sluz. Zanima me je li 7. dan bilo krvarenje u tragovima i bi li sad kroz koji dan trebala nastupiti mjesečnica ili se zapravo radilo o implatacijskom krvarenju? Je li i to malo u tragovima dovoljno kao izazvano krvarenje? Hvala!

Poštovana, Simptome koje navodite u smislu oskudnog sukrvavog iscjetka, mogući su nakon peroralne kontracepcije koja se uzima nakon odnosa. U svakom slučaju vam preporučam ginekološki pregled s ultrazvukom, budući da nemate redovite mjesečnice. Vrlo mala je vjerojatnost da ste zanijeli pod uvjetom da ste popili valjanu tabletu predviđenu za takvu vrstu kontracepcije, no uspostava redovitih cikličkih krvarenja je rješenje za vaše zdravlje.