Halo, doktore!

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju

info

Prijavite se u svoj račun kako bi mogli postavljati pitanja liječnicima. Nemate korisnički račun? Učlani se.

Postavite pitanje

P: Pijenje tableta bet pauze

Objavljeno 15.01.2014.

Ginekološke smetnje

Poštovani, počela sam koristiti logest pilule 20.12.2013., a sada u četvrtak popila sam zadnju pilulu iz prvog pakiranja. Dakle, zatim sam trebala napraviti pauzu od 7 dana, ali ja sam na to potpuno zaboravila tako da sam u petak otvorila novo pakiranje i nastavila sam piti pilule. U tih 7 dana pauze se treba dobiti menstruacija, ali budući da ja nisam napravila 7 dana pauze hoću li dobiti menstruaciju? Da nastavim piti tablete po planu ili da sada napravim pauzu? Hoće li to značiti povećan rizik od trudnoće, te hocu li idući mjesec dobiti menstruaciju normalno?

Poštovana, samo nastavite piti pilule po redu i napravite redovnu pauzu od 7 dana nakon ove kutije. Cijelo vrijeme ćete biti zaštićeni od trudnoće, a menstruaciju biste trebali dobiti normalno tek u sljedećoj pauzi uzimanja.