Halo, doktore!

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju

info

Prijavite se u svoj račun kako bi mogli postavljati pitanja liječnicima. Nemate korisnički račun? Učlani se.

Postavite pitanje

P: Pityriasis alba

Objavljeno 28.09.2015.

Kožne promjene

Poštovanje, već godinu i pol dana imam bijele, hrapave ˝fleke˝ samo po rukama. Dobila sam prošlo ljeto i cijelu zimu mi nisu nestale. Prije ovoga ljeta dermatolozi su mi preporučili šampon ˝Oronazol˝ nakon kojeg nisam vidjela nikakvo poboljšanje. Tek ovo ljeto nakon sunca i mora su mi te ˝fleke˝pocrnile, ali sada nakon što nisam išla par dana na more su se opet pojavile. Bila sam kod dva dermatologa međutim slučaj mi još nije riješen. Molim Vas za savjet. Lijep pozdrav 

Poštovana, najvjerojatnije je u pitanju pityriasis alba – ograničeni areali izrazito suhe kože koji se manifestiraju „hrapavim“ bjelkastim (hipo)pigmentacijama. Terapija je intenzivna njega, preparatima koji sadrže ureju, ceramide, omega masne kiseline.. Promjene su uporne i trebati će vam strpljenje da ih riješite.