Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Interna medicina

Posljedice konzumacije kofeina

Objavljeno: 10.06.2021.

Javljam Vam se ovim putem zbog neuobičajenih tegoba koje mi se u zadnje vrijeme događaju, tipa bolovi u lijevom palcu s trnjenjem brade, i još uz to popraćeni su i s nekakvom čudnom jezom oko području tjemena, boli u oku te u području zatiljka. Prethodno navedene simptome osjetim nakon što konzumiram kavu ili coca-colu pa me zanima ima li to kakve veze s kofeinom. Trošim biol cor i cordaron jer sam nedavno završio na hitnoj zbog tahikardije. UZV srca, abdomena, ergometrija, hormoni štitnjače su uredni; na holter nalazu su zabilježene nesignifikantne SVES i VES u manjem broju. Tlak mi je nešto niži od tih lijekova, koji također održavaju aritmiju na nižoj razini (broj otkucaja je između 50 i 65). Neposredno nakon nelagoda koje me muče izmjerim tlak i nisam primijetio da su tlak i puls znatnije povećani pa me zanima jesu li navedeni simptomi prouzročeni konzumacijom kofeina. 

Smješteno u Interna medicina

Ako pođemo od pretpostavke da je opisana obrada bila uredna, moguće je da su opisane tegobe posljedica konzumacije pića bogatih kofeinom, tim više ako iste nastaju neposredno nakon samog konzumiranja. Naravno da je savjet da apstinirate od istih nakon čega ćete dobiti odgovor na vše pitanje.