Halo, doktore!

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju

info

Prijavite se u svoj račun kako bi mogli postavljati pitanja liječnicima. Nemate korisnički račun? Učlani se.

Postavite pitanje

P: Potencija nakon kemoterapije limfnih čvorova

Objavljeno 26.03.2015.

Problemi mokraćnog sustava

Pozdrav, imam 32 godina. Čitao sam po netu komentare pa sam skroz zbunjen. Prije 2.5 godine sam primao kemoterapije limfni čvorova, od tad imam problema sa potencijom. Seksam se jednom drugi put je već teže, desi se da tokom drugog odnosa opadne čvrstoća, pa onda moram malo pričekat da se diramo i tako da opet očvrsne. Uvijek mogu da imam taj jedan odnos, kad svršim, to je to, treba proći neki pola sata da bi bio i drugi.. Kad se diramo prije prvog odnosa odmah se diže.. Dođe period kad mogu imat i 2 odnosa bez problema onda se opet vrati na isto. Da napomenem osim čvrstoće, takođe mi je oslabio osjećaj i ugođaj tokom seksa. Prije terapija to je sve bilo duplo bolje. I da, kad uzmem viagru čvrstoća bude bolja al me strah to uzimati. Je li moguće da sam dobio Erektilnu disfunkciju, ili..? Unaprijed Hvala!

Kemoterapija može biti neurotoksična  te time utjecati i na inervaciju penisa. Simptome koje navodite ne moraju biti početak ED jer Vaš prvi odnos je uglavnom dobar. Nakon 3 godine nakon kemoterapije se stanje po boljšava što se tiče potencije. Uzimanje Viagre ne mora biti štetno jer ne uzimate nikakve preparate kao na primjer  nitroglcerin kod angine pectoris ali može popraviti Vašu erekciju.