Halo, doktore!

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju

info

Prijavite se u svoj račun kako bi mogli postavljati pitanja liječnicima. Nemate korisnički račun? Učlani se.

Postavite pitanje

P: Prema ovome što navodite znači da imate blaži hormonski disbalans

Objavljeno 21.03.2014.

Ginekološke smetnje

Poštovani. Već me duže brine vanmenstrualno krvarenje. Mjesečnice su mi redovite, traju oko 30 dana, i imam jača krvarenja iako sve u granicama normale. Mjesecima već redovito dan-dva nakon ovulacije imam smeđkasto krvarenje u manjim količinama, neugodna mirisa u trajanju od oko 7 dana. Zatim prođe još tjedan i pol bez krvarenja i dobijem normalno menstruaciju. I tako u krug. Redovito godišnje radim papa test i ultrazvuk i doktor kaže da je sve ok. Ali zašto krvarim vanmenstrualno? Imam 24 godine, nikad nisam koristila kontracepciju, prije 2 godine sam imala gljivičnu infekciju i upalu mjehura. Teška sam 64kg, visoka 172, i imam dosta stresa zbog medicinskog fakulteta. Hvala!

Poštovana, prema ovome što navodite znači da imate blaži hormonski disbalans, odnosno nedostatak progesterona u drugoj fazi ciklusa zbog kojeg imate malo smećkastog iscjetka poslije ovulacije. Osim neugodnosti, to nije nikakav ozbiljniji problem, ali ako ga želite spriječiti trebali biste uzimati hormonsku kontracepciju (ako vam je potrebna zaštita od trudnoće) ili manju dozu progesterona u drugoj fazi ciklusa. Stres isto može utjecati na to, ali toga se nažalost teško u potpunosti osloboditi (pogotovo ako ste student medicine ;-)), vjerojatno je da će se spontano situacija popraviti kad smanjite stres.