Halo, doktore!

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju

info

Prijavite se u svoj račun kako bi mogli postavljati pitanja liječnicima. Nemate korisnički račun? Učlani se.

Postavite pitanje

P: Primjena hormonalnog kontraceptiva je individualizurana

Objavljeno 03.11.2016.

Ginekološke smetnje

Poštovani, imam 20 godina i ginekolog mi je propisao oralnu kontracepciju zbog učestalih disfunkcionalnih krvarenja (krvarenja sličnih menstruaciji koja su se javljala svakih 15-ak dana). Drugih zdravstvenih problema nemam, osim posljedično nižeg željeza i hemoglobina. Počela sam s prvom kutijom tableta Belara, imala nekoliko dana točkasto krvarenje, a onda 16.dana uzimanja je počelo krvarenje nalik menstruaciji, vrlo bolno i obilno. Tablete sam nastavila uzimati, a danas mi je 9.dan krvarenja i dalje ne staje, malo je slabije nego u početku ali i dalje se radi o pravom krvarenju (nije točkasto ni iscjedak). Pauzu nakon 21.dana nisam radila jer sam smatrala da nije potrebno budući da je menstruacija počela prije kraja kutije, nego sam odmah nastavila s novom kutijom, no krvarenje još ne prestaje. Jesam li ispravno postupila? Znam da su ovakve nuspojave moguće u početku korištenja kontracepcije, ali postavljam si pitanje ima li uopće smisla da ju ja uzimam kad mi ne pomaže kod problema zbog kojeg mi ju je liječnik primarno i pripisao (regulacija ciklusa)? Inače, drugih nuspojava nisam imala, terapija mi odgovara, ali me brine to krvarenje.

Poštovana,  Primjena hormonalnog kontraceptiva je vrlo individualizurana. To zahtjeva strpljenje i prilagidbu na pojedini preparat. Savjetujem vam kontakt i kontrole izabranog ginekologa koji je temeljito upoznat s vašim općim stanje ( TT , paritet,  dob..) te mu je najlakše prilagoditi terapiju.