Halo, doktore!

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju

info

Prijavite se u svoj račun kako bi mogli postavljati pitanja liječnicima. Nemate korisnički račun? Učlani se.

Postavite pitanje

P: Probojno krvarenje

Objavljeno 19.11.2013.

Ginekološke smetnje

Poštovanje, iako sam prije tjedan dana bila na ginekološkom pregledu gdje mi je rečeno da je sve u redu (papa test i ultrazvuk) , ja se svejedno ne osjećam tako. Naime, imala sam menstruaciju 29.10. koja je trajala iznenađujuće dugo (10 dana) s obzirom da je traje obično oko 6 dana. No, nakon 2 dana počelo je opet "krvarenje". U navodnim znakovima jer ne vidim tragove crvenog više, samo nešto rjeđi smeđi iscjedak. Inače, prije mjesec dana sam otkrila e.coli, a možda ovakvo isprekidano krvarenje ima veze s time što sam zaboravila popiti dvije tablete iz blistera Yaza, inače drugog tjedna, točnije 10. i 11.. Pa sam na dan kad je po redu dolazila 12. tableta popila dvije, a ostalo pijem uobičajenim redoslijedom. Zanima me što točno znači ovakvo krvarenje i ima li to veze sa činjenicom da sam imala spolne odnose tijekom mjesečnice? Unaprijed hvala

Oskudno krvarenje kojeg imate sada, zovemo probojnim krvarenjem. Ono je vrlo vjerojatno posljedica propuštenih odnosno ne posve uredno uzeti tableta kontraceptiva-Yaza. Probojna krvarenja su dakle vrlo često ”tužibaba” koja govori o urednosti uzimaja kontraceptiva i uz posve uredno uzimanja su mogo rjeđa nego kada se uzima neuredno. Probojna krvarenja osim što su estetski ”bljak” ne predstavljaju nikakav drugi značajni problem. Samo nastavite dalje sa uzimanjam i prestat će ! Uz njega možete imati spolni odnos i kupati se. Zaboravite bakterije, infekcije, spolni odnos za vrijeme menstruacije i nastojte uzimati tablete što redovitije!