Halo, doktore!

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju

info

Prijavite se u svoj račun kako bi mogli postavljati pitanja liječnicima. Nemate korisnički račun? Učlani se.

Postavite pitanje

P: Rosaceiformni dermatitis

Objavljeno 07.05.2015.

Kožne promjene

Poštovani, imam 30 godina i zadnjih godinu dana imam crvenilo na području obraza s crvenim toćkicama (ne znam je su li to prištići, akne, osip ili alergija). U pubertetu nikad nisam imala problema s aknama. Uvijek sam imala čisto lice. Dermatolog mi je propisao kortikosteriodnu mast afloderm i nakon nje mi se to crvenilo malo povuklo. Rekao mi je da iza toga mažem skinoren kremom i metrosom, ali nakon primjene tih krema tjedan dana lice me je počelo žariti još jače, opet se crvenilo javilo i prestala sam nanositi navedene kreme. O čemu je uopće riječ i na koji način mogu to izliječiti?

Poštovana, s obzirom na propisanu terapiju, vjerojatno Vam je postavljena dijagnoza rosaceiformnog dermatitisa. Propisana terapija je dobra, ali nikako ne smijete više koristiti kortikosteroidne pripravke. Savjetujem da nastavite Skinoren i Metrosa gel, ali mi je teško na temelju opisa zaključiti da li je to i za Vas najbolja terapija. Možete kod jače iritacije, a nakon navedeb+nih krema aplicirati neko sredstvo za umirivanje i obnavljanje kože /Cicaplast Balm B5/ i nemojte se izlagati suncu.