Halo, doktore!

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju

info

Prijavite se u svoj račun kako bi mogli postavljati pitanja liječnicima. Nemate korisnički račun? Učlani se.

Postavite pitanje

P: Svaka operacija u trbuhu ostavlja posljedice

Objavljeno 11.10.2013.

Ginekološke smetnje

Poštovani, imam 30 godina, majka dvoje djece, rođeni su na carski rez, 2005. i 2006. godine. Imam redovite menstruacije, ali čim prođe boli me dolje na desnoj strani. Prije mjesec dana dobila sam DOKSICIKLIN tablete, imam ureaplasmu i citoplazmu, fiziološku floru. Da li moram na daljnje pretrage jer me opet boli bez obzira što sam tablete popila? Hvala

Svaka operacija u trbuhu ostavlja posljedice , bilo to priraslice, bolove pri dužem sjedenju, bolove pri promjeni vremena itd. Ureplazma neće davati takve simptome, treba vidjeti imate li možda kakvu cistu,ili je li se na tom mjestu pojavila hernija. Ako je sve u redu, mislim da neće biti drugog rješenja, nego kad su bolovi ,popiti nekakvu tabletu protiv bolova.