Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Ginekologija

Terapija za ureaplasmu

Objavljeno: 10.09.2021.

Imam 26 god, 174 cm, 56 kg, nisam rađala, ne koristim kontracepcijske pilule, imam stalnog partnera godinu i pol. Cervikalnim brisevima je utvrđena gljivica candida galbrata i bakterija ureaplasma parvum. Određena je terapija (meni i partneru)- doksicilin 12 dana (2x1) i geonistin vaginalete 6 dana. Nekoliko dana nakon započete terapije između stidnih usana primijetila sam kao nekakve bijele/bijelo-žute naslage bez mirisa, glatke na dodir. Terapiju sam završila pred 4 dana međutim te su naslage još uvijek prisutne (možda su to ostaci vaginaleta? ne znam.) Osim toga na dnevnom ulošku primjećujem kao neki slabiji, ali žuti iscjedak (bude samo kao neka suha točka na ulošku). Nadalje, nekoliko dana nakon završene terapije imala sam spolni odnos sa zaštitom te me pri prvom mokrenju nakon toga peklo. Na kontrolni papa test i cervikalni bris naručena sam tek za 2 i pol mjeseca. Zanima me što da radim, od čega su te naslage te hoće li se to maknuti? Zašto i dalje imam žuti suhi iscjedak, je li to još neka posljedica terapije ili je to znak da ovom terapijom ureaplasma nije izliječena? Zašto me peklo pri mokrenju, bojim se da se to opet ne dogodi? Što da učinim? 

Smješteno u Ginekologija

Dobili ste odgovarajuću terapiju za Ureaplasmu. Žućkaste naslage mogu biti ostaci Geonistin vaginalete, ali vjerojatnije Geonistin nije dovoljan da izliječi Candidu glabratu. Trebate se javiti ginekologu da vam propiše dodatne antimikotike. Ako i partner osjeća peckanje, treba terapija i za njega.

Slična pitanja