Halo, doktore!

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju

info

Prijavite se u svoj račun kako bi mogli postavljati pitanja liječnicima. Nemate korisnički račun? Učlani se.

Postavite pitanje

P: Trudnoća i panični poremećaj

Objavljeno 02.03.2017.

Ginekološke smetnje

Trudna sam 8 mj. Imam panični poremećaj, ali riješila sam se tableta nekoliko mj. prije trudnoće i sve je bilo super i sad u zadnjem tromjesečju su mi se pojavili opet panični napadaji i to dosta jaki da moram piti 30 mg diazepama dnevno. Doktori vele da to neće utjecati na dijete jer je ono već sad razvijeno. A mene zanima kad rodim da li smijem dojiti kad pijem te tablete ili ako ih prestanem piti nakon poroda koliko treba da se organizam očisti od njih? Ili bolje uopće ne dojiti?

To je dosta visoka, neobičajeno visoka, doza odnosu na one koje uobičajeno dajemo (uobičajeno dajemo jedva pola Vaše doze). Doista imamo više – desetljetno iskustvo sa diazepamom, nekada smo ga davali i više nego danas. Danas smo davanje smanjili jer je nekad diazepam bio propisivan često puta posve nepotrebno. U trudnoći naime ne treba uzimati ništa što nije posve nužno. Doze mora propisati psihijatar koji poznaje točno Vaše psihičko stanje. A što ćete nakon poroda – to će ovisti o Vašem stanju nakon poroda. Da li ćete dojiti će ovisiti o Vašem psihičkom stanju stanju te lijekovima koji će biti potrebni za njegovo stabliziranje. To će dogovoriti Vaš psihijatar i pedijatar koji će se brinuti o djetetu, ne ginekolog !