Halo, doktore!

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju

info

Prijavite se u svoj račun kako bi mogli postavljati pitanja liječnicima. Nemate korisnički račun? Učlani se.

Postavite pitanje

P: Ukoliko se pojavilo krvarenje prije no što ste počeli piti Duphaston, preporučam da ga započnete odmah

Objavljeno 26.03.2014.

Ginekološke smetnje

Poštovani...imam 45 godina i pokušavam ostvariti trudnoću...Prošle godine sam imala missed ab. pod dijagnozom mola parciale...pijem dobroston tablete, i posljednji termin mjesečnog ciklusa je 16.3., ali se javilo krvarenje nakon 10 dana. Zašto se u vrijeme ovulacije javilo krvarenje i hoću li nastaviti piti tablete? Koji termin da računam,16.3 ili 25.3, pošto pijem na 16ti dan? Unaprijed hvala, pozdrav.

Poštovana, ukoliko se pojavilo krvarenje prije no što ste počeli piti Duphaston, preporučam da ga započnete odmah te da ga pijete onoliko dana duže koliko je ranije počelo krvarenje( obično je to 4-5 dana) , tako da ćete navedeni ciklus piti 15 dana umjesto 10 koliko se obično pije. U svakom slučaju terapija je individualna i najbolje se posavjetovati s liječnikom koji ju je i ordinirao.