Halo, doktore!

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju

info

Prijavite se u svoj račun kako bi mogli postavljati pitanja liječnicima. Nemate korisnički račun? Učlani se.

Postavite pitanje

P: Uvijek je potreban oprez kod uzimanja antibiotika i izlaganja suncu!

Objavljeno 20.06.2015.

Kožne promjene

Poštovani! Kako je došla sezona kupanja, tako sam i ja otišao na more u neznanju da antibiotici mogu loše djelovati na suncu, ali sada ima posljedica. Pijem silapen 3 puta na dan i kako sam bio na suncu su mi se pojavile crvene točkice po tijelu dijela di sam bio otkriven suncu. I danas je drugi dan da to imam i dalje ne prolazi, s obzirom da sam još izgorio. Moje pitanje sada glasi da li će mi se to maknuti? I za koliko otprilike? Inače imam 15 godina, 85 kila i visok sam 195. Ne pušim i ne pijem! Hvala vam unaprijed na odgovoru!

Poštovani, uvijek je potreban veliki oprez kod uzimanja antibiotika i izlaganja suncu. Budući ste razvili kožni osip predlažem da prestanete uzimati antibiotik i da se prestanete izlagati suncu. Javite se nadležnom liječniku koji će Vam dati antihistaminik i adekvatnu lokalnu terapiju uz koju će se simptomi povući.