Halo, doktore!

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju

info

Prijavite se u svoj račun kako bi mogli postavljati pitanja liječnicima. Nemate korisnički račun? Učlani se.

Postavite pitanje

P: Vaginalete Betadine

Objavljeno 21.01.2015.

Ginekološke smetnje

Pozdrav, imam 23 godine, i prepisana mi je terapija vaginalete Betadine zbog upale vrata maternice. posto sam imala iritaciju na te vaginalete, prestala sam ih stavljat te mi je ostalo još 5 komada. Sad me to jako peče i svrbi, a još uz to sam dobila mengu. Ne znam što da radim. Kod ginekologa svog nisam u mogućnosti otić još dva tjedna pa molim za neki savjet, kako da si bar malo ublažim te bolove,  jer me boli , peče, non stop? Hvala unaprijed

Betadin je jodni preparat kojeg mnogi ne podnose jer može izazvati izrazitu iritaciju. Dobro da ste prestali sa korištenjem. Nije potrebno ništa dodatno stavljati da ne izazove još jaču iritaciju. Mišljenja sam da će nakon menstruacije sve samo proći. Ukoliko bi svrbež i peckanje postojali i nakon završetka tada stavite tijekom 3 večeri vaginalete Canestena 3 (možete ih kupiti i bez recepta) jer moguće da su se tada prije oporavka normalne vaginalne bakterijske flore brže razmnožile gljive ( Candida)  što se dogodi dosta često budući da Betadine ”tuče sve živo” i normalnu floru i patogene uzročnike.