Halo, doktore!

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju

info

Prijavite se u svoj račun kako bi mogli postavljati pitanja liječnicima. Nemate korisnički račun? Učlani se.

Postavite pitanje

P: Vaginalna gljivična infekcija

Objavljeno 22.10.2013.

Ginekološke smetnje

Poštovani, ovim Vas putem molim za savjet. Naime, pročitala sam većinu dostupnih internet portala i akademskih članaka vezanih uz vaginalnu gljivičnu infekciju pa otprilike znam koji su joj uzroci i koja ju stanja pogoršavaju. Ne spadam u rizičnu skupinu (dijabetes, trudnoća, kontracepcijske pilule....), no ne uspjevam ju riješiti već mjesecima. Terapija pomogne u periodu kada ju uzimam, ali nekoliko dana po prestanku, simptomi se vraćaju. Koristila sam 4 tablete diflukana u razmaku sedam dana između svake, mjesec nakon toga lokalno gyno-daktarin, idući mjesec tabletu terapija dnevna itrakonazolom i ponovno osjećam simptome nakon menstruacije. Ne jedem slatko niti proizvode brašna, koristim lacogyn, vagisan i sl., pijem dodatke prehrani, krvna slika je uredna. Preporučate li terapiju koja je dulja i preventivna, ako da, možete li ju navesti jer mi se naizgled čini da mi je ginekologinja prepustila baviti se svojim slučajem. Unaprijed zahvaljujem....srdačno.

Ako je stvarno gljivična upala u pitanju ,a mislim- dokazanu cervikalnim brisom, onda ste stvarno iscrpili svu moguću dostupnu terapiju. Redovito pojavljivanje simptoma nakon mentruacije može biti posljedica alergije npr i na uloške, tampone i sl. Ako niste do sada- napravite baš tada kad imate simptome cervikalni bris. U slučaju urednog nalaza, razmislite o mogućoj reakciji osjetljivosti na proizvode za higijenu. Savjetujem vam i da smanjite upotrebu raznih preparata za poboljšanje svega i svačega, nego da koristite vodu sa minimalno sapuna i sl proizvoda , rublje samo od pamuka, i da izbjegavate dnevne uloške, Wc papir sa mirisom i bojom i sl.   Matilda