Halo, doktore!

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju

info

Prijavite se u svoj račun kako bi mogli postavljati pitanja liječnicima. Nemate korisnički račun? Učlani se.

Postavite pitanje

P: Zbog viška testesterona imam problema s aknama kojih se nikako ne mogu riješiti!

Objavljeno 03.11.2010.

Kožne promjene

Imam 24 godine i pubertet je davno završio ali prištića se nikako ne mogu riješiti. Idem kozmetičarki, sve ih ljepo istisne i opet ih dobijem, svaki dan nekoliko. Također koristim i bademovo ulje za lice i eterično ulje čajevca koža je meka ali prištići se stalno vraćaju. Sada koristim i onaj exfo brusher iz garniera za pranje lica ujutro i navečer ali ni to nije pomoglo. Problem je u tome što te prištiće nikako ne mogu sakriti, koliko god se našminkam (od šminke ih još više dobijem) uvijek se vide, a nije baš ugodno takva prištava doći na razgovor za posao. Imam i višak testosterona zbog kojega mi dlake brzo rastu i prištići dođu ali ne znam što da radim.

Poštovana,liječenje akni nije jednostavno. Potrebna je odlična suradnja osobe s aknama, dermatologa i kozmetičara. Ovo što vi koristiti za akne nije dermatološka terapija. S obzirom na sve što ste naveli, svakako posjetite dermatologa da vam odredi tip akni i terapiju.