Avon Hrvatska pridružio se globalnoj kampanji protiv nasilja u obitelji #SeeTheSigns koja će trajati tijekom 16 dana aktivizma.
Na Međunarodni dan protiv nasilja nad ženama krenula je Avonova kampanja pod nazivom #SeeTheSigns, osmišljena kako bi kroz globalnu kampanju na društvenim medijima educirala javnost o prepoznavanju znakova nasilja u obitelji. Glumica Megan Fox, zaštitno lice mirisa Avon Instinct, podržala je lansiranje ove kampanje koja je dio Avonovog programa “Reci ne nasilju u obitelji”. Kampanja će se održati kroz 16 dana aktivizma protiv rodnog nasilja, međunarodni pokret za ljudska prava baziran na borbi protiv nasilja u obitelji. Cilj ovog pokreta je educiranje promatrača i žrtvi o uočavanju znakova nasilja u obitelji te kako na siguran način intervenirati ili potražiti pomoć.
Avon Hrvatska će svakodnevno na svojoj Facebook stranici objavljivati posebno dizajnirane vizuale (“znakove“) kako bi pridonijeli prepoznavanju suptilnih načina provođenja nasilja nad ženama. Za vrijeme trajanja ove važne kampanje Avon Hrvatska će poticati svoje fanove da podijele “znakove” na svojim profilima te na taj način potaknu na razmišljanje i osvijeste važnost ovog problema. Kampanja kulminira 10. prosinca, na Međunarodni dan ljudskih prava.
“Manjak razgovora o nasilju u obitelji pomaže u prikrivanju ove epidemije. Svojom kampanjom #SeeTheSigns, Avon se nada kako će kreirati globalni pokret koji će ohrabriti i motivirati ljude da dijele i educiraju druge o znakovima nasilja u obitelji, kako bismo prekinuli ovu epidemiju nasilja”, zaključila je Megan Fox, podržavši i sama ovu inicijativu.
Ordinacija.hr