Mirisi kremice Becutan vratili su starije u djetinjstvo prilikom obilježavanja 30. rođendan ovog svevremenskog brenda.
Domaćin
proslave u Avenue Mallu bio je naš poznati glumac i voditelj Tarik Filipović,
ujedno i “veliki maneken” ovog omiljenog brenda dječje kozmetike,
koji se fotografirao s posjetiteljima te vodio kviz znanja namijenjen
najmlađima. Osim u kvizu, djeca su mogla sudjelovati i u ostalim brojnim
nagradnim igrama te tako osvojiti poklon pakete Becutana.
“Kada
brend slavi 30-tu godišnjicu i 100 milijuna prodanih proizvoda možete biti
sigurni da se radi o vrhunskoj kvaliteti i najboljem odabiru za vaše dijete.
Povjerenje potrošača u Becutan prenosi se s generacije na generaciju i zato mu
se ja uvijek rado vraćam”, izjavio je ovom prilikom Tarik Filipović.
Više od
100 djece okušalo se u nekoj od aktivnosti osmišljenih posebno za njih. Tako su
najhrabriji sjeli na “vrući” stolac preko puta Tarika i pokazali
izvrsno znanja u poznavanju likova iz crtića i bajki i za to osvojili prigodne
Becutanove nagrade. Poklon pakete su osvojili i najuspješniji slagači velike
piramide od kutijica Becutan kreme, te deset najsretnijih posjetitelja Avenue
Malla koji su pronašli Becutanove proizvode sakrivene u centru.
Becutan,
kojeg proizvodi farmaceutska kuća Alkaloid iz Skopja, linija je vrhunskih
proizvoda proizvedenih u kontroliranim uvjetima, namijenjenih cjelovitoj njezi dječje kože od
najranijih dana. Sastoji se od šampona za kosu, pjenušave kupke, ulja, pudera,
kreme, dječjeg sapuna, paste za zube, hidratantnog mlijeka za tijelo, čaja za
dojenčad, vlažnih maramica s kamilicom, pelena, dječje vitaminske kreme i
zaštitne kreme s cink oksidom, te proizvoda za zaštitu dječje kože od sunca.
Povjerenje u ovaj brend prenosi se s generacije na generaciju, a pritom se
ponosno može istaknuti da besprijekorna kvaliteta za to ima najveće zasluge.
K. H.