Televizijski oglas zabranjen je zbog natpisa “znanstveno dokazano”, za koji stručnjaci tvrde da je neistinit, odnosno da su provedene studije neprikladne – piše Večernji list.
Iako smo se već naviknuli na činjenicu da nam reklame ponekad “prodaju maglu”, Britanci su napravili prvi korak i zabranili prikazivanje određenog oglasa. Radi se o oglasu za jogurt Actimel, i to zbog činjenice da
natpis “znanstveno dokazano” nije u potpunosti istinit.
Oglasom se sugeriralo da konzumacija proizvoda Actimel pomaže normalnom,
zdravom školarcu štiteći ga od uobičajenih bolesti. Oglas završava “žigom” koji ostavlja otisak na kojem piše: “znanstveno dokazano”.
Iako iz Danonea tvrde kako se proveli osam studija na djeci do 16 godina, iz organizacije Advertising Standards Authority (ASA) tvrde kako se takav učinak ne može primijeniti na zdravu
djecu.
O istinitosti Actimel reklame raspravlje se i u Hrvatskoj. Večernji list piše kako iz hrvatskog ogranka Danonea tvrde da istraga Europske agencije za sigurnost hrane (EFSA)
još uvijek nije završena te da će se proizvodi i dalje
prodavati.
Ordinacija.hr