Međunarodno istraživanje je pokazalo kako su djevojčice jednako dobre u matematici kao dječaci, međutim dječaci imaju više samopouzdanja u svoje računalne sposobnosti.
Američki su istraživači ustanovili kako djevojčice
koje dolaze iz zemalja u kojima je jednakost spolova izražena imaju bolje
rezultate na testovima iz matematike.
“Stereotipovi o ženskoj inferiornosti u
matematici su čisti kontrast stvaranim znanstvenim podacima. Ako ima se da
pristup pravim odgojnim mjerama i imaju očite uzore koji su dobri u matematici,
djevojčice će se pokazati jednako dobrima kao dječaci”, tvrdi autorica
studije Nicole Else-Quest, profesorica psihologije.
Iako su podjednako dobri u matematici,
djevojčicama nedostaje samopouzdanje u njihove vještine, što može objasniti
zašto ne biraju karijeru u matematici, inženjerstvu, znanosti i tehnologiji,
objašnjavaju stručnjaci.
U studiju je bilo uključenu gotovo 493.500 učenika
iz 69 zemalja starih između 14 i 16 godina.
K. Horvat