Kako imati sretne i zadovoljne zaposlenike? Organizirajte im team building u spa centru - Ordinacija.hr

Novosti

Kako imati sretne i zadovoljne zaposlenike? Organizirajte im team building u spa centru

Zaposlenici su najvažniji resurs u kreiranju dodatnih vrijednosti tvrtke.

Svaki direktor, šef ili voditelj trebao bi znati prepoznati njihovu važnost, povezati se sa svojim timom kao i pomoći im da se povežu jedni s drugima. Team building je odličan način kako to postići i imati sretne i zadovoljne zaposlenike koji će doprinijeti zajedničkom uspjehu.

Često kada pomislimo na team building, pomislimo na to koliko je komplicirana organizacija te ono naporno spremanje kofera i odlazak na nekoliko dana izvan grada. No, organizacija team building ne mora biti komplicirana, niti morate odlaziti na nekoliko dana izvan grada. Ono što je najvažnije je da pronađete aktivnost koja će kod vašeg tima razviti kvalitetan odnos i međuljudske vještine za uspješniji zajednički rad.

To je kao jedinstvena vježba kojom se učvršćuje veza i poboljšava komunikacija i učinak kolega na radnom mjestu, a to se može postići samo ako su zaposlenici sretni i zadovoljni.

Zbog čega je team building toliko važan?

Odgovor na ovo pitanje je vrlo jednostavan – vaš tim je vaša najveća snaga. Slažete li se? Ako nemate sretan i zadovoljan tim zaposlenika, neće biti niti kvalitetno odrađenih projekata, niti zadovoljnih klijenata, produktivnost će se smanjiti, a tako i vi, kao šef postajete mrzovoljniji i nezadovoljniji. Zato je team building važna aktivnost koju svaka tvrtka treba primjenjivati najmanje jednom godišnje, a prema potrebi i češće. Kada primijetite da vam poslovna produktivnost pada te da su poslovni rezultati slabiji, vrijeme je za team building.

Odvedite svoj tim na neko mirnije i opuštenije mjesto koje će osviježiti tijelo i duh te im vratiti potrebnu kreativnost. Ne trebate odlaziti na daleka i duga putovanja, dovoljno je provesti jedno prijepodne ili poslijepodne u Wellness i Spa centru kako bi vaši zaposlenici bili sretni i zadovoljni, a još ćete uštedjeti vrijeme i novac na organizaciju samog događaja. Naime, odlazak u Wellness utječe na toliko željeni duševni mir. Osobe koje često provode vrijeme u Wellnessu ne mogu se tako lako uzrujati, imaju više razumijevanja za druge, a uspješnije kontroliraju vlastite ispade bijesa i ljutnje. Sve ove dobrobiti kao i mnoge druge utječu na izgradnju kvalitetnih odnosa s kolegama na poslu.

Ako još masažama i opuštanju dodamo i zdravlje koje dolazi kroz vodu odnosno Spa zonu tada ćete postići maksimalnu ravnotežu duha i tijela. Znate li u kojoj se državi poslovni sastanci odvijaju upravo u saunama? Pogađate – Finskoj. Iako zvuči čudno, no Finci u svojim saunama održavaju poslovne sastanke. Finci su česti posjetitelji sauna u koju rijetko kada odlaze sami, a češće u društvu prijatelja, obitelji ili poslovnih partnera. Opuštena atmosfera omogućuje stvaranje novih ideja.

Kako da organizacija team buildinga bude jednostavna i u našoj blizini? Vrlo jednostavno. U Wellness & Spa centru Yes to beauty pronaći ćete oazu mira i opuštanja za vas i vaše zaposlenike, a upravo naš tim spa terapeuta će se pobrinuti za organizaciju. Wellness oaza sastoji se od Bio/finske saune, parne saune, infracrvene saune s aromaterapijom, jacuzzijem sa zračnom i vodenom masažom i grijanim ležaljkama te prostorom za opuštanje. Izgradite međusobne odnose u ugodnoj atmosferi uz ugodnu glazbu te se nakon sauna osvježite voćem i aromatiziranom vodom. No, prije svega nazdravite s čašom kvalitetnog šampanjca, zar ne? Ovako provedeno vrijeme sa zaposlenicima, rezultirat će sretnijim i zadovoljnijim timom koji će kvalitetnije rješavati poslovne izazove, povećati produktivnost te se veseliti svakom novom radnom izazovu.

Ordinacija preporučuje

card-icon

Zdravstveni adresar

S lakoćom pronađite ordinaciju, ljekarnu, polikliniku i drugo.

card-icon

Baza bolesti

Nešto vas boli ili smeta? Prije odlaska liječniku možete se informirati ovdje.

Možda će vas zanimati i ovo