BIPO klub dobio je novu virtualnu adresu namijenjenu roditeljima, ali i onima koji se to tek spremaju postati – novu web stranicu, a uz već postojeći Facebook tu je i novi Instagram profil.
Kao jedini program vjernosti u drogerijskom segmentu namijenjen roditeljima i djeci, BIPO klub već je godinama okupljalište majki i očeva u potrazi za najboljim proizvodima za njegu i zaštitu beba, a na novoj stranici sada se mogu pronaći i sve informacije o mogućnostima učlanjenja, pogodnosti i akcije za sve članove, ali i korisni savjeti za cijelu obitelj. Za nove članove BIPA je pripremila i bogati poklon paket proizvoda povodom učlanjenja.
“U svakodnevnoj žurbi mnogi od nas, a posebice roditelji male djece, nemaju vremena iz gomile informacija izabrati one najviše korisne. S tim ciljem odlučili smo BIPO klub učiniti što dostupnijim – novi će program biti u potpunosti moguće koristiti digitalno, od učlanjenja putem nove stranice do informiranja i ostvarivanja pogodnosti putem mobilne aplikacije Viber. Tempo života sve je brži, stoga na ovaj način želimo postati vjerni saveznici naših kupaca i uštedjeti im vrijeme koje mogu provesti sa svojim najmilijima” – izjavila je Ana Pia Matijaš, viši specijalist u odjelu marketinga BIPE.
BIPO klub namijenjen je trudnicama i roditeljima djece do pete godine, a za sve članove tijekom cijele godine donosi 10 posto popusta na cjelokupan baby asortiman (osim mlijeka za dojenčad PRE, AR, HA, 1 i Sensitive). Svaka dva tjedna organiziraju se posebni popusti na odabrane proizvode iz baby asortimana, a posebna je pogodnost i akcija Brand mjeseca – svakog mjeseca svi članovi BIPO kluba ostvaruju minimalno 25 posto popusta na jedan odabrani brand.