Nakon što je u Hrvatskoj zauzeo prvo mjesto u kategoriji, Femipause, koji su razvili hrvatski PharmaSovi stručnjaci, plasiran je na veće tržište Srbije.
Nakon što je PharmaS Femipause, inovativni proizvod za ublažavanje tegoba menopauze, u Hrvatskoj skočio na sam vrh kategorije u kojoj posluje, kompanija je plasirala ovaj jedinstven proizvod i u Srbiji. Tako je u Srbiji, nakon samo nekoliko mjeseci od lansiranja prvog kompanijskog branda PharmaS PROBalansa, predstavljen drugi brand iz divizije bezreceptnih proizvoda (CHC- Consumer Healthcare), također u potpunosti razvijen od strane kompanijskih stručnjaka.
“Femipause je odlično dočekan na hrvatskom tržištu, a nadamo se kako će i u Srbiji reakcije na ovaj proizvod biti odlične. Očigledno je da postoji potreba za ovim tipom proizvoda, a generalno gledajući, potrošači se sve više okreću bezreceptnim proizvodima koji sadrže prirodne sastojke. Mi nastavljamo po planu, radimo na tri nova proizvoda, uskoro ćemo lansirati još dva, a istovremeno PROBalans bi se trebao pojaviti na ruskom tržištu“, rekao je direktor CHC-a u PharmaSu Tomislav Maričević.
Prilikom predstavljanja proizvoda direktorica kompanije PharmaS Srbija Anđelina Arsić je naglasila da je razvoj proizvoda vođen činjenicom da žene današnjice provedu najmanje trećinu života u menopauzi. Naglašena je jednostavnost primjene ovog proizvoda i prirodni sastojci kao i da u Srbiji ima 580.000 žena koje se nalaze u menopauzi, a generalno 75 posto žena u menopauzi ima tegobe kao što su valunzi, nesanica i razdražljivost.
Srbija je uz Hrvatsku, BiH, Švicarsku, Makedoniju, Kosovo i Albaniju, jedna od sedam zemalja u kojima PharmaS posluje. Od početka poslovanja 2010. do danas na to tržište je investirano više od 20 milijuna eura, a uz tvornicu u Popovači, na srpskom tržištu u Zrenjaninu se nalazi druga PharmaSova tvornica izgrađena krajem 2012. godine.
Ordinacija.hr