“U tri klika biraj život bez nasilnika” poruka je nacionalne kampanje protiv nasilja nad ženama koju provodi nevladina organizacija Ženska soba – Centar za seksualna prava, uz potporu brojnih javnih osoba i Ministarstva socijalne politike i mladih.
Okosnica kampanje je stranica www.sigurnomjesto.hr,
jedinstvena i prva internetska stranica ovakve vrste u Hrvatskoj, namijenjena prvenstveno ženama žrtvama nasilja, kao i institucijama i
organizacijama civilnog društva koje rade na ovoj iznimno važnoj
društvenoj problematici.
Pridruži se nacionalnoj kampanji protiv nasilja nad ženama!
U subotu, 10. ožujka točno u podne na Cvjetnom trgu bit će predstavljena majica s porukom protiv nasilja. Dizajnirao ju je Ivica Skoko posebno za ovu akciju, a sutra ju možete kupiti od samog dizajnera sa svrhom prikupljanja sredstava za kampanju.
Nacionalna kampanja protiv nasilja nad ženama će okupiti poznate i javne osobe koje će na licu mjesta dijeliti letke i informirati građane o ovoj akciji.
Tako se 10. ožujka na Cvjetnom možete družiti s glumicama: Petrom Dugandžić i Ksenijom Marinković, voditeljicama: Sonjom Šarunić i Irinom Čulinović, glazbenicima: Lukom Nižetićem, Žanom Jakopač, Ivicom Propadalom, Ivanom Marić, Davorinom Bogovićem i drugim osobama koje podržavaju kampanju.
Na štandu smještenom na Cvjetnom trgu će biti i finalisti i natjecatelji kulinarskog showa MasterChef koji podržavaju akciju svojim kulinarskim specijalitetima – to su Matija Nikolić, Vedran Beg, Ljubo Matulin i Davor Šreng.
Sav prihod od prodaje majica i malih zalogaja koje će spravljati MasterChefovi ide u korist medijske i edukativne kampanje Sigurna kuća – u tri klika biraj život bez nasilnika koja je kao javna kampanja realizirana za 0 kuna.
Ordinacija.hr je jedan od medijskih pokrovitelja spomenute kampanje.
K. R.