Pod nazivom “Zaštiti se… i neka cijeli ovaj svijet još sja u suncu!”, dm-drogerie markt je na pozornici kazališta Komedija predstavio svoj najnoviji edukativno humanitarni projekt. Njegov je cilj osvijestiti širu javnost, prvenstveno roditelje i odgojitelje, o opasnostima nepromišljenog ponašanja na suncu i educirati o pravilnim načinima zaštite od UV zraka.
Prema podacima Svjetske Zdravstvene Organizacije (WHO) dva do tri milijuna ljudi godišnje oboli od nekog oblika zloćudnog tumora kože, od čega čak 160.000 od gotovo najzloćudnijeg među njima – malignog melanoma od kojeg godišnje umre 41 000 oboljelih. Prema podacima Registra za rak RH od 1968. do 1995. godine, učestalost malignog melanoma povećala se za 309, a smrtnost za 310 posto. U Hrvatskoj je 2007. dijagnosticirano oko 600 novih slučajeva melanoma.
U želji da potakne što veći broj građana na odgovorno ponašanje na suncu, dm je uz stručnu podršku partnera projekta, Hrvatskog Dermatovenerološkog Društva i Referentnog Centra za Melanom Ministarstva zdravstva i socijalne skrbi Republike Hrvatske, tijekom slijedeća dva mjeseca pripremio edukativne brošure, stručne savjete o odgovornom ponašanju na suncu i preventivnom ponašanju, ali i mogućnost da u dm-ovim prodavaonicama za samo 25 bodova na kartici Svijeta prednosti kupci ostvare popust od 25 posto na bilo koji proizvod za sunčanje.
“Usmjerili smo cijelu ovu priču na prevenciju utjecaja
ultraljubičastog zračenja, koje je ujedno i najvažniji čimbenik u nastanku
melanoma. On je jedan od najzloćudnijih tumora uopće među ljudima, vrlo brzo
metastazira i sa sobom nosi po život opasne posljedice. U Hrvatskoj na 100.000
stanovnika obolijeva 12 ljudi, što je iznimno zabrinjavajuće.
Pitate se zašto
je važno dječjem uzrastu govoriti o tako zločestoj bolesti? Utvrđeno je da su
opekotine u djetinjstvu do 12. godine života najključniji čimbenik u nastanku melanoma
kroz život. Činjenica je isto tako da do treće godine života djecu uopće ne mi smjeli
izlagati direktnom utjecaju ultraljubičastog zračenja što mi nažalost vidimo tijekom
naše ljetne svakodnevice. Djetinjstvo je najvažnije vrijeme za zaštitu i stjecanje navika koje će mališani koristiti kasnije kroz
život. Zahvaljujem se dm-u, našem partneru, s nadom da će sve
ove velike donacije djeci vrtičke dobi doprinijeti
zdravlju građana Hrvatske”, zaključila je prof. dr. sc. Mirna Šitum, predsjednica Hrvatskog dermatovenerološkog društva i voditeljica referentnog centra za melanom Ministarstva zdravstva i socijalne skrbi Republike Hrvatske.
“Kao veliki prijatelj kulture, dm je prepoznao mjuzikl Jalta, Jalta u ulozi glavnog promotora ovog
društveno odgovornog projekta. Glavni glumci mjuzikla za tu su prigodu snimili novu verziju
popularne pjesme “Neka cijeli ovaj svijet” koja i dalje budi nevjerojatnu emociju, a zbog koje će
vjerujemo našu poruku o važnosti zaštite od sunca, uskoro čuti cijela Hrvatska!”, naglasila je
Marinka Akrap, članica uprave dm-a.
Zamijenjene bodove kupaca dm će donirati vrtićima u obliku paketa
proizvoda za zaštitu od sunca. Točnije, kako bi prvenstveno potakli
roditelje i odgojitelje da pametno zaštite djecu od sunca jer je
njihova koža najosjetljivija, dm će u sklopu ovog projekta svim
vrtićima u Hrvatskoj pokloniti paket proizvoda za zaštitu od sunca, ali
i edukativne brošure za djecu i roditelje čiji je autor upravo
profesorica Šitum.
Projektom “Zaštiti se… i neka cijeli ovaj svijet još sja u suncu!” dm nastavlja izvrsnu suradnju s Kazalištem Komedija. Nakon što su zagrebačkoj publici vratili najpoznatiji hrvatski mjuzikl Jalta, Jalta na kazališne daske, u sklopu ljetne turneje po hrvatskim gradovima glumci Jalta, Jalte pridružili su se dm-u u širenju edukativne poruke projekta: Neka cijeli ovaj svijet sja u suncu… ali naravno uz pravilnu zaštitu kože!
Ordinacija.hr