Kako se nositi sa sukobima, obvezama i napetostima? Svakodnevni stres znatno utječe na poslovnu učinkovitost.
Donosimo nekoliko savjeta kojima ćete ne samo povećati
poslovnu efikasnost, nego i vlastito raspoloženje!
Uvedite red na stol!
Urednost je pola učinkovitosti! Razbacani papiri i poruke na vašem stolu
negativno utječu na raspoloženje. S druge strane, samo 15 minuta dovoljno je da
stol dovedete u red. Okružite se bojama koje su ugodne za oko i vraćaju radnu
energiju. Svijetloplava i zelena primjeri su takvih boja, a na dobro
raspoloženje djeluju i žuta i narančasta.
Izbjegavajte tešku hranu!
Na poslu često nemamo vremena kvalitetno jesti, pa se okrećemo brzim i
netzdravim varijantama. Pizze, hamburgeri ili grickalice, ne bi trebali biti
dio vaše poslovne rutine. Ove namirnice, osiš što nepovoljno utječu na
zdravlje, povećavaju osjećaj umora. Umjesto toga jedite voće i pijte prirodne
sokove.
Imate li plan rada?
Svakodnevne obaveze rangirajte prema važnosti. Prvo napravite ono što
nitko osim vas ne može i koje su ključne za vaš posao. Nakon toga krenite na
obveze koje su manje važne i koje možete prebaciti an suradnike.
Šetnja čini čuda!
Osam sati sjedenja dnevno lože je i za fizičko zdravlje i za mentalne
sposobnosti. Kad god uhvatite priliku prošećite se po hodniku, ili istegnite. Svjetlost
stimulira proizvodnju adrenalina i drugih živčanih potrošača. Nakon kraće
šetnje ponovno ćete biti “kao novi”, jer ste došli do nove doze kisika.
Moć meditacije!
Udišite
i izdišite polako i duboko, i pri tom mislite na pozitivne stvari. Ako ovu
metodu prakticirate nekoliko puta dnevno, oslobodit ćete se napetosti i osjećati
bolje. I različiti mirisi i eterična ulja mogu pomoći. Miris bosiljka ili
ružmarina vraća energiju, jednako kao i mirisi zelene jabuke, limuna i naranče.
D.Š.