Proizvodi su osmišljeni kao svakodnevni saveznici u zaštiti i podršci zdravlju — od učinkovitog čišćenja hrane do njege kože, kose i usne šupljine, uključujući i brigu o kućnim ljubimcima.
Sve je počelo s prirodnim mineralom zeolitom i učinkovitim rješenjem za čišćenje voća i povrća, a danas govorimo o promišljenoj njezi, zdravlju i ravnoteži. Nastao iz poznatog Zeotexa, ZEO donosi jasniju poruku, usklađenu s vrijednostima koje su oduvijek bile temelj ove priče, iza koje i dalje stoji poduzetnica i pobornica zdravog života Vanja Horvat.

– ZEO je više od novog imena – to je nova etapa u razvoju naše poslovne priče koja je odavno prešla granice Hrvatske i polako osvaja svijet. Moj tim i ja vjerujemo u stvarne, dugotrajne promjene – ne u prolazne trendove. Novi vizualni identitet ZEO-a, koji se uvodi postupno, inspiriran je prirodnim nijansama zeolitne stijene. Nove nijanse simboliziraju čistoću i preciznu moć djelovanja koju naš zeolit ima u zaštiti i detoksikaciji – poručuje Vanja Horvat.
U vremenu prepunom nevidljivih toksina i informacija koje odvlače pažnju, ZEO nudi trenutak za stanku – za povratak sebi, za odabir onoga što istinski doprinosi zdravlju i ravnoteži. Proizvodi su osmišljeni kao svakodnevni saveznici u zaštiti i podršci zdravlju — od učinkovitog čišćenja hrane do njege kože, kose i usne šupljine, uključujući i brigu o kućnim ljubimcima.
ZEO ne traži pažnju – već je usmjerava prema onome što je najvažnije: vlastitom tijelu, miru, svjesnosti o onome što unosimo u svoju svakodnevicu.
– Ovo je novo poglavlje poznate priče, temeljeno na povjerenju koje je izgrađeno kroz godine. Iako s novim imenom, vrijednosti ostaju iste – autentičnost i potvrđena učinkovitost, do čega izuzetno držimo – zaključuje Vanja Horvat.

( Promo sadržaj )