Afrodizijak: što jesti za bolji seks?

banana, oralni seks

Ako se borite s oslabljenom seksualnom željom, možda je vrijeme da promijenite svoje prehrambene navike i na svakodnevni meni uključite posebne poslastice za libido – afrodizijake!

Kamenice

Čak su i stari Rimljani slavili kamenice kao prave afrodizijake. Prema legendi, veliki zavodnik Kasanova jeo je 50 sirovih kamenica samo za doručak! Istraživanjem je ustanovljeno kako su one bogate cinkom, mineralom koji pomaže tijelu stvoriti testosteron. Ovaj je hormon od ključne važnosti za regulaciju libida kod muškaraca i žena, te pomaže stvaranje sperme.

Kava

Stručnjaci preporučuju konzumaciju kave koja može muškarcima biti od velike koristi u borbi s erektilnom disfunkcijom kada je u pitanju tjeskoba zbog seksualnog odnosa. Stres i napetost mogu ostaviti traga na muškoj psihi, te su tako značajni faktori koji inhibiraju seksualne aktivnosti. Kava može pomoći ublažiti tenzije, raspršiti stres i dopustiti "koncentriranje na posao".

Sladić

Iako u našim krajevima nije toliko popularan, sladić predstavlja jednu od najpopularnijih vrsta slatkiša u SAD-u. Smatra se kako ovaj slatkiš imitira učinak estrogena i progesterona – hormona koji su odgovorni za reproduktivne funkcije žena. Korijen sladića se također preporučuje ženama kako bi ublažile simptome PMS-a, velikog ubojice strasti.

Avokado

Za dobar seks su potrebni energija i zdravi libido, a upravo to može omogućiti avokado. Ovo je voće pravi rudnik minerala, mononezasićenih masnoća (dobre masne kiseline koje štite srce od bolesti i snizuju razinu kolesterola) i vitamina B6.

Šparoga

Krcate su vitaminom E koji stimulira stvaranje hormona potrebnih za aktivan seksualni život. On zadržava željenu razinu seksualne želje i raspoloženja. Njegova moć stvaranja osjećaja euforije uzrokuje pojačanu seksualnu uzbudljivost. a isto tako djeluje pozitivno na kožu, stoga ga mnoge kozmetičke kuće koriste u proizvodnji krema.

Banana

Omiljeno žuto voće sadrži bromelain, enzim koji pospješuje muški libido. Banane također mogu pomoći onima koji ne pucaju na "duge staze" jer kalij i roboflavin povećavaju razinu energije i izdržljivosti.

Brazilski orasi

Za bolje stvaranje spermija potrebni su određeni nutrijenti, a kolonu predvodi selen, tvrdi babica Zita West. Preporučuje brazilske orahe koji su njime krcati, a dovoljno je pojesti dva ili tri dnevno.

K. Horvat

 Prati nas na Viber Public Chatu!