Skinite suvišne kilograme ovim pozama u seksu!

seks, shutterstock

Da je seks dobar za naše zdravlje, to već i vrapci na grani znaju. Uz to što ljubavne aktivnosti pomažu u snižavanju povišenog tlaka, pospješuju imunitet i štite krvne žile od bolesti, seks može predstavljati sjajan oblik tjelovježbe! Baš kao što se znojite u teretani, možete se znojiti i isklesati svoje mišiće u spavaćoj sobi!

Horoskopski znak otkriva vašu omiljenu seksi pozu!

Naravno, broj potrošenih kalorija ovisi o težini partnera, trajanju seksa i položajima, tj. mišićima i mišićnim skupinama koje se koriste. Ubijte dvije muhe jednim udarcem i isporobajte neke od ovih položaja koje predlažemo... I prakticirajte ih često.

Na noge lagane

Riječ je o klasičnoj stajaćoj pozi, idealnoj za seks nabrzaka. On stoji uspravno i podigne vas tako da možete omotati svoje noge oko njegovog struka. Za lakše balansiranje možete se osloniti na zid ili ormar. Ova poza je odlična za žene koje vole da im partner ima svu kontrolu, no ako dame žele razgibati svoje mišiće, mogu se i same odguravati, čvrsto se držeći za ramena svog muškarca. Jedini problem je što on mora imati poprilično snažne ruke…

Tačke

Prisjetite se igre koju ste igrali kao mališani i začinite svoj seksualni život ovom zahtjevnom pozom. Neka vas partner rukama drži za struk ili stražnjicu ili čak podigne jednu nogu (ili obje) i pridržava ih na svojim prsima.

Vi se oslonite na dlanove ili podlaktice - uskoro ćete imati tricepse od čelika. Ova poza može biti veoma uzbudljiva za njega jer ne ostavlja ništa mašti i sve otkriva oku, ali istovremeno može biti prilično iscrpljujuća za oboje.

Ljuljačka

Posjednite partnera na krevet sa ispruženim nogama. Sjednite se na njega tako da ste licem okrenuti prema njegovom licu, a zatim se polagano nagnite unatrag i oslonite na ruke. Ispružite noge (one mogu biti blago savijene u koljenima ili pak njima možete svog dragog obgrliti oko struka). Počnite se ljuljati, naprijed-natrag u ritmu.

U krilu

Posjednite svog muškarca na rub kreveta ili u naslonjač, s time da stopala mora postaviti na pod. Sjednite na njega, a svoja stopala postavite na krevet ili naslonjač. Vaš će partner određivati tempo vođenja ljubavi, pridržavajući vas za stražnjicu, a vi držite ravnotežu i pridržavajte se za njegov vrat, ramena, prsa ili trbuh. Upregnite svoje kvadricepse, stražnjicu i trbušne mišiće tako da se sami "sudarate" s partnerom.

Most

Legnite na leđa i podignite stražnjicu i bokove u zrak, kao da želite izvesti vježbu most. Vaš partner može prodirati pridržavajući vas za stražnjicu. Nakon svega nekoliko sekundi itekako ćete osjetiti koji mišići "rade" kao sumanuti!

K.P.
Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!