Donesite odluku i ove godine odvojite više vremena za brigu o zdravlju

Srce zdravlje doktor shutterstock 421938241

Pretrpan raspored je često glavni razlog zašto preskačemo brigu o zdravlju

Uz sav posao i obiteljske obaveze, često zaboravljamo misliti o onome što je najvrjednije u našem životu, a to je zdravlje. Preskačemo zdrave obroke, tjelovježbu i ne ostavljamo vrijeme za sebe, ali to se može lako promijeniti uz donošenje pravih odluka i usvajanjem nekih novih navika – a danas je za to pravo vrijeme! 

Evo nekoliko jednostavnih savjeta koje će vam u tome i pomoći

  • Napravite podsjetnik koji će vam javljati da je vrijeme za šetnju, čašu vode ili odmor.
  • Jednom tjedno posjetite dućan s organski uzgojenim namirnicama i pripremite meni za cijeli tjedan. Informirajte se o svim zdravim namirnicama a koje do danas niste koristili u kuhinji. 
  • Na poslu se istežite za radnim stolom. Upalite YouTube i potražiti jednostavne vježbe.
  • Koristite stepenice umjesto dizala. Neka vam cilj bude 10000 koraka kako biste očuvali zdravlje srca i mišića.
  • Doručkujte zdravo. Dodajte svježeg voća i povrća doručku ili jednostavno od zdravih sastojaka pripremite smoothie koji će vam pružiti potrebnu energiju za dan. 
  • Vježbajte disanje i za to odvojite 10-ak minuta u danu. Disanje će vam pomoći da razbistrite misli i umirite se ako je pred vama stresan dan. 
  • Ako provodite puno vremena u automobilu, iskoristite to vrijeme za pjevanje... Istraživanja tvrde kako je ova "aktivnost" najbolja za otpuštanje hormona sreće. 
  • Zagrlite nekoga jer velik broj istraživanja kaže kako samo jedan zagrljaj može dan učiniti puno ljepšim, a uz to izlučivanje hormona sreće jača imunološki sustav pa možete zaboraviti na prehlade i gripe. 
  • Gledajte komediju umjesto trilera jer smijeh opušta mišiće i širi krvne žile što je u konačnici dobro za zdravlje srca...

A. A.

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!