Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Psihološki problemi

Cipralex, kao i drugi antidepresivi te vrste, negativno djeluju na libido tako da smanjuje seksualnu želju!

Objavljeno: 28.03.2011.

Trenutno sam na terapiji cipralex 10 mg i oksezapam prema potrebi zbog anksiozno depresivnog poremećaja. Pošto sam užasni hipohondar mene zanima kolko je cipralex štetan i kolko je točno da može izazvati krvarenje u mozak? Što se tice seksualnog života totalno mi je nestala volja pa me zanima da li se to s vremenom opet vraća u normalu?

Smješteno u Psihološki problemi

Poštovani,
Vama je potrebna medikamentna terapija antidepresivima i Cipralex koji dobivate je dobra izbor. Nije štetan i neće Vam izazvati krvarenje u mozgu. Cipralex, kao i drugi antidepresivi te vrste, negativno djeluju na libido tako da smanjuje seksualnu želju i mogućnost izvedbe seksualnog čina. Prestankom terapije seksualne funkcije se normaliziraju.
Dr. Suzana Kulović

Slična pitanja